Kvällsträning

2010-12-13 21:47:23 ,   Allmänt/Vardagsliv
Oj så skönt det var att träna ikväll! Kom hem vid 21 och då ställde jag mig och baka en kladdkaka som jag ska bjuda mina kollegor på imorgon då vi har planeringsförmiddag. Så de där kalorierna jag tränade bort kommer jag äta upp med råge imorgon ;)!

Jag ska jobba 8-17 imorn. Känns tungt eftersom jag egentligen jobbar 13-17 på tisdagar. Mycket jobb denna vecka.

Nu är det strax läggdags!

Godnatt!



Jag tävlar hos Evelina om ett presentkort hos Vinylahem.




Kommentarer
Anna

Tack så mkt :)



Det trevliga med att jobba mer än vanligt är att det syns på lönen iaf ;)

Längtar tills jag kan träna igen men just nu finns verkligen ingen ork överhuvudtaget...

2010-12-14  /  10:52:54  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback