Husbild

2010-12-05 22:20:10 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

I förmiddags var vi och tittade i huset vi köpt... eller vi har ju inte betalat än utan det sker ju när vi får tillgång till det. Är konstigt att vara där och veta att vi ska bo där. Bilden ovanför föreställer ytterdörren som ni ser. Sen finns det en groventré också som ju vi kommer att använda mest när vi bor där.

 

Jag vill inte visa er så mycket fler bilder på huset eftersom jag inte tycker det känns okej eftersom vi inte bor där nu och jag vill inte exponera min morbror och hans familjs hem (de äger alltså huset nu för er som missat det) (och förresten, shit va många inte det blev i meningen.... hi hi....)

 

Nu är det snart läggdags! Varken jag eller Marcus är redo för måndag men vi har ju inte så mycket val =(.

 

Godnatt!





Kommentarer
carro

Ska bli kul o se bilder från huset sen, men skulle oxå vänta med det när det ännu inte är ens hus. så förstår, men man är ju nyfiken;-). vad e det för jobb du sökt?

2010-12-06  /  07:17:13 
Svägerskan

Jag kan ju kommentera och säga att huset är väldigt fint (vi som fått privatvisning:-). Ni kommer trivas där, det är jag säker på. Perfekt hem att inreda för dig Sara, tror jag. Din stil liksom. Ha en bra vecka!

2010-12-06  /  07:45:33 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback