Gomorron dan för dopparedan!

2010-12-23 09:55:39 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron!

Tänk att det är julafton imorn. Svårt att greppa tycker jag! Idag ska jag slå in de sista julklapparna och ikväll ska Marcus och jag göra lite mini-julbord här hemma och sen titta på bingolottos uppesittarkväll och hoppas på att vinna miljoner =). Vi ska även hänga upp Max julstrumpa idag och se om tomten lägger en julklapp där imorgon. Max pratar mycket om tomten och att tomten ska komma med paket så ska bli spännande att se imorgon när han förstår att tomten har kommit med paket. Men självklart mest spännande när han får träffa tomten på eftermiddan imorn =). Förra året tyckte han bara det var roligt med tomten men vi får se hur han reagerar i år. Jag tror han kommer vara mycket mer avvaktande och kanske lite rädd.



Max i tomtens knä förra året




Kommentarer
Anna

Så stor han har blivit, ett år gör mycket!! Kram

2010-12-23  /  11:11:55  /  http://annasunderbara.blogg.se/
Anna

Hoppas ni får en mysig jul och att Max tycker tomten är kul i år med :)

Jag blev riktigt sugen på att köpa bingolotter måste jag säga. Hör lite till med uppesittarkväll :)



kramar och God Jul!

2010-12-23  /  11:38:36  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback