Annandag med sovmorgon

2010-12-26 12:02:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron!

Vi va så trötta imorse Marcus och jag! Som tur var somnade Max sent igår så han sov till 8.25 imorse. Marcus gick då upp med honom för jag blev redan igår lovad sovmorgon imorse eftersom jag ska jobba tis-tors. Så efter 10 masade jag mig upp ur sängen.

Nu fixar vi ihop lite lunch, stuvade makaroner och köttbullar. Känns som vardag med andra ord =).

Efter maten ska jag ta mig i väg och träna eftersom jag nu äntligen efter två veckor är fri från mitt halsont. Vi ska åka till Marcus föräldrar senare. Marcus bror fick Wii i julklapp och det är fler än han som tycker det är kul ;).





Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Sovmorgon låter härligt :)

2010-12-27  /  10:01:17  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback