40-årsfirande

2010-12-12 10:44:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Igårkväll var vi hos min moster med familj för att fira min morbror som fyllde 40 år i somras. Var överraskningsfest! Där var också min kusin E som bor i London och det var nästan 1,5 år sen jag träffade henne sist. Hennes son L och Max är nästan jämngamla. L är några månader äldre. De var inte så intresserade av varandra direkt utan lekte mest på eget håll.

Max somnade i bilen hem vid 22 igår men ändå så vaknade han 6.30 imorse. Marcus gick upp och jag fick sovmorgon.... igen!! =) Marcus har hunnit med att tvätta på förmiddan och idag ska vi försöka hinna med att klä granen. Någon träning blev det inte för mig igår så även det ska jag hinna med.



Vi åt god mat: kräftsoppa, lax med getost och valnötter, kyckling, potatisgratäng, rotfruktsgratäng m.m. Till efterrätt blev det glasstårta.





Max blev väldigt förtjust i min kusin M´s gamla Barbiebil. Den var perfekt föt B2 att åka i.





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback