Urladdning!

2010-08-11 21:15:43 ,   Allmänt/Vardagsliv
Shit vilken urladdning det var tidigare ikväll. Regnet öste ner och det åskade för fullt ute.

Men Max och jag hade det mysigt inne med att laga mat och.... ja vad får ni se i senare inlägg =).

Max sover nu och Marcus är hos K så det är lugnt och tyst här hemma. Jag skulle egentligen duscha nu hade jag tänkt men landade här i soffan istället. Har haft huvudvärk och ont i nacken hela dagen. Det tar på krafterna att jobba då men jag håller humöret och energin uppe på jobbet. Men blir väldigt trött när jag kommer hem.

Jag slutade vid 14 idag och vi åkte till mina föräldrar och fikade när jag kom hem.

Detta har varit en katastrofdag med tanke på stegräknaren. Hade tänkt gå hem från mina föräldrar vilket hade gett mig ca 5000 steg men det regnade för mycket så det blev bilen i alla fall.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback