Tatuerad Torso

2010-08-22 17:16:35 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu har vi varit ute och lekt i två timmar. Max lekte först med barnen på gården och sen gick vi till en annan lekpark och åkte rutschkana. Om en stund kommer mina föräldrar hit och äter kvällsmat. Jag ska woka med nudlar, lövbiff, wokgrönsaker, hoisinsås, soja och vitlök. Blir nog smaskens!

Ikväll ska Marcus och jag se Tatuerad Torso på kanal 5. Har ni inte läst eller sett böckerna/filmerna om Irene Huss så gör det (författare är Helene Tursten). Tatuerad Torso är den otäckaste bok jag nånsin läst och filmen såg jag och Marcus på bio för några år sen. Som vanligt så är boken bättre då filmen känns väldigt komprimerad men den är i alla fall sevärd... och garanterat spännande!

Eftersom vi har varit borta både fredag- och lördagkväll så är chips inhandlat tills ikväll. Får bli söndagsmys denna helg! Som tur är börjar jag jobba 11 imorgon och kommer göra det varje måndag.

Ha en mysig söndagskväll!




Kommentarer
sandra

Har också sett den filmen men boken har jag inte läst, får nog göra det framöver!

2010-08-22  /  19:55:43  /  http://sandraoalvin.blogg.se/
Malin-mamma till Sam och bebis i magen

Så skönt med så

mycket frisk luft, det fick vi igår sen sov man

som

en prinsessa:)

2010-08-22  /  21:17:47  /  http://malinsmix.blogg.se/
SoffiZ-Oliwers mamma

Vilken mysig blogg du har:)

2010-08-22  /  22:15:45  /  http://soffiz.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback