Status

2010-08-26 21:38:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max har varit supersnorig och gnällig hela dagen och nu har han feber. När han nyser så hänger snoret ner till hakan.

Jag har haft en bra dag på jobbet även om jag känt mig väldigt seg. Har på gränsen till feber nu men hoppas verkligen den ger sig under natten så jag kan jobba imorn. Behöver en god natts sömn så önskar att Max sover gott inatt så jag kan sova. Natten till idag var bedrövlig så jag sov på soffan men vaknade ofta i alla fall. Det gör ju inte att man känner sig friskare direkt.

Nej nog om sådana tråkigheter. Nu får jag tänka på vår nya kamera istället och att vi ska ha fredagsmys imorn med kinamat och film =).

Hoppas er dag varit bra och att ni får sova gott. Jag börjar jobba kl 7 imorn så det är läggdags snart!







Kommentarer
Russin

hej hopp..

grattis till mr canon.. ;) det ska bli roligt att se kort sedan.. det är så mycket roligare att fota med en systemkamera, även om jag oftast bara fotar på auto.. :)



så tråkigt att max är sjuk, lillkillen.. :(



javisst har hon finmotoriken när hon pärlar, jag blev het chockad.. hon har aldrig gjort det innan så vanan har hon inte, hihi..



KRAM

2010-08-26  /  22:01:43  /  http://enburkrussin.se
Ingela

Tråkigt när man är sjuk! Hoppas att ni kryar på er snabbt!



Gott med kinamat. :) Det var evigheter sedan jag åt det.

2010-08-27  /  12:42:06  /  http://trebarnslandet.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback