Söndag

2010-08-15 21:42:44 ,   Allmänt/Vardagsliv
På eftermiddan idag gick vi till min mormor och morfar och fikade. Var smaskigt och trevligt =). Sen gick vi till en lekpark innan vi gick hem. Marcus och jag var lata ikväll och beställde pizza. Typisk söndagsmat. Efter maten blev det promenad för mig igen (totalt har det blivit ca 13 000 steg idag).

Max var jättetrött ikväll och somnade snabbt. Jag har precis duschat och tar det lugnt i soffan. Ska snart lägga mig för jag börjar jobba kl. 7 imorn.

Hoppas ni haft en bra helg =).




Kommentarer
Therese

Det var en duktig promenad dag! Påminner mej om att jag borde gå ut en långrunda ikväll. Just nu känner jag inte alls att orken är på min sida. Får tvinga iväg mej själv till gymmet istället. Väl där brukar det ju gå bra.

2010-08-16  /  13:01:12  /  http://mirasmamma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback