Orolig natt

2010-08-20 08:49:08 ,   Allmänt/Vardagsliv
Tack för grattisen igår när vi hade bröllopsdag. Vi tände ljus och tittade på vår vigsel. Är så härligt att se den! Tänk om man fick uppleva hela dagen igen.

Inatt har vi haft en orolig natt då Max vaknade vid 2.45 och inte kunde somna om på sitt rum. Han fick ligga mellan oss men då kunde inte jag sova så la mig i soffan. Tog ändå en timme innan jag somnade och Max vaknade en gång i timmen och fast jag låg i soffan vaknade jag då med och hade svårt att somna om. Så lite kaosnatt alltså!

Men nu är Marcus på jobbet och jag ska snart skjutsa Max till sin mormor och morfar och sen ska jag jobba. Det är så här vi kommer ha det sen när allt sätter igång på allvar; att Marcus börjar jobba tidigt och Max och jag tar det lugnt på morgonen och sen börjar vår dag. Idag jobbar bara Marcus tillfälligt för han är pappaledig två veckor till.

Nu ska jag äta frukost!

Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback