Måndag 2 augusti

2010-08-02 11:46:06 ,   Måndagslista
Jag hakar återigen på Jennyns måndagslista.

Idag måndag är jag glad för att.....

- jag är själv hemma en stund just nu. Det är alldeles fantastiskt tyst och lugnt!
- jag ska träffa min vän S på lunch och shopping imorn.
- jag har en hel vecka kvar innan jag börjar jobba (ett försök att tänka att det är lååånnngg tid kvar ;) )
- M och H´s bröllop på är på lördag. Ska bli så roligt!
- jag har ett halvt paket Ben & Jerrys i frysen
- Marcus ÄNTLIGEN ska klippa sig idag =)
- jag är mår relativt bra just nu i magen, nacken och huvudet




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Spännande att det snart är dags för jobb :) Hur känns det?

2010-08-02  /  13:10:08  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Jenny

Vilken överaskning. Här kommer man hem efter en veckas semester och du har pimpat bloggen:o) Snyggt:o)



Kram!

2010-08-02  /  20:14:59  /  http://www.barnlangtan.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback