Förvånad

2010-08-09 22:06:17 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag är lite förvånad att jag fortfarande är vaken och relativt pigg fast jag varit uppe sen 5.25 imorse. Men jag somnar nog skönt när jag snart ska gå och lägga mig. Har dessutom varit ute och gått i över en timme nu ikväll. Det resulterade i att min stegräknare står på över 11 000 steg idag =) (jag är med i en stegräknartävling på facebook så därför försöker jag anstränga mig lite extra).

Nepp nu ska jag äta ägg och sen sova... förhoppningsvis väldigt gott!

Godnatt på er!




Kommentarer
Malin-mamma till Sam och bebis i magen

Tusen tack! har du gjort om din design? SNyggt! Gör du designer?

2010-08-09  /  22:12:22  /  http://malinsmix.blogg.se/
Anna

Hihi, jag gick upp 4.45 både idag och igår, det du! ;) Fast jag börjar jobba senare men måste ta bussen så är pga det. Hoppas det går bra på jobbet idag med! :)

2010-08-10  /  05:09:26  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback