Ett dygn senare....

2010-08-18 16:21:30 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej på er!

Över ett dygn sen jag bloggade. Inte likt mig =).

Jag kom hem från jobbet vid 17.30 igår och sen rullade kvällen på utan att jag hann kika runt på nätet. Imorse började jag jobba 6.30 och efter jobbet har jag varit hos kiropraktorn. Nu är Marcus och Max ute och cyklar och jag slappar. Så skönt med lugn och ro för öronen! Att jobba fritids är ganska påfrestande för hörseln.... särskilt i matsalen. Oj oj oj vad de kan prata!!

Ikväll ska jag baka en kladdkaka och bara ta det lugnt.

Hoppas ni haft det bra sen igår!



Ett roligt kort på mig och Marcus från i lördags




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Haha ja, jag tyckte nog inte att det var så viktigt...

2010-08-18  /  17:13:44  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Liw

SKÖNT med en liten paus ibland:-)

Kram

2010-08-18  /  22:07:27  /  http://Liwetochvardagen.Se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback