Bröllop igår!

2010-08-08 11:11:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi hade verkligen en härlig dag igår när M och H gifte sig =). Jag vill fråga brudparet först innan jag visar bilder på dekorationer och mat och sådant så det kommer nog senare. Men mig kan ni ju alltid få se =). Men först ska jag skriva hur min dag såg ut:

Vid 8.30 jag cyklade till frisören där jag fotade M i ungefär en timme. Jag hann inte vara kvar när frisyren var färdig men jag fick se den första timmen i alla fall. Efter det hämtade jag blommor i blomsteraffären som skulle användas i kyrkan och en dekoration till festlokalen. Hem och sminkade mig och fixade håret. Packade med mig alla grejer. Åkte till festlokalen där jag lämnade av dekorationen och kopplade in min dator till projektorn och testade ljud mm. Sen bar det av till kyrkan dit jag kom vid 12. Gjorde blomsterdekorationer i kyrkan. Vi åt lunch som brudgummens mor gjort. Sen bytte jag om, övade flöjt inför vigseln. Strax efter 15 började vigseln. Det var så fint allting och otroligt bra musik av Marcus och co. Jag spelade på en låt. Efter att vi blåst bubblor och kastat rosblad på brudparet på kyrktrappan åkte vi vidare mot festlokalen. Där fick vi stå nere vid sjön och vänta på brudparet som kom i båt. Var en violinspelare om spelade för dem i båten. Sen började middagen och festen och då var jag och A toastmadamer. Var en mycket god middag och allt flöt på bra! Ungefär vid 0.20 åkte vi hemåt. Jag får delge er mer senare!


En otroligt härlig dag med ett vackert brudpar och ni kan ju tänka er att jag somnade gott inatt =)!











Kommentarer
Emelie

Så fin du var!

2010-08-08  /  17:38:14  /  http://emeliesamjolie.blogg.se/
Russin

hej vännen..

det låter som ett ljuvlig bröllop.. vad fin du är och du är så snygg i håret..



kramkram

2010-08-08  /  18:40:55  /  http://enburkrussin.se
patricia

Så snygg du är!

2010-08-08  /  20:04:03  /  http://tricias.blogg.se/
Caroline

Åh är det klänningen från HM? Jag älskar dom där med rosett på magen :D

Du är verkligen superfin!

2010-08-08  /  20:49:58  /  http://nindo.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback