Strålande humör

2010-04-14 09:59:53 ,   Allmänt/Vardagsliv
Igår var Max på ett eländigt humör på förmiddan men idag är att han på ett strålande glatt humör. Han springer runt och leker och skrattar =). Härligt!

Jag har nog fått en överdos av sömn inatt. Gick och la mig 22.30 och gick upp kl. 8. Då var jag nästan svimfärdig. Fick ligga ner på golvet i köket när vällingen var i mikron för jag höll på att svimma. Vet inte varför. Låg sen och vilade i soffan och nu mår jag bra. Men som sagt, kroppen kanske fick en överdos av sömn.

Idag kommer A och lille E hit vid lunchtid. Vi ska äta tillsammans och sen promenera och fika. Blir nog även lite shopping =). Blir mysigt!

Nu ska jag och Max gå ut en sväng. Handla lite och leka på gården. Max kom in i vårt sovrum med sin jacka i handen vid 7.30 imorse så jag antar att han vill gå ut!



Bild från i lördags




Kommentarer
Emma

Det låter som att du kommer få en jättetrevlig dag idag =)

Jag är ledig den här veckan, men på måndag börjar allvaret igen, usch =S

2010-04-14  /  11:08:08  /  http://emmasrum.blogspot.com
Caroline, mamma till Wille

Ja det där eländiga humöret känner jag också igen på Wille. Lite tonårsfasoner redan! Skönt att han är glad idag. Hoppas ni får en mysig dag!

2010-04-14  /  11:15:36  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/
Therese

Fy va otäckt att nästan svimma. Jag känner igen känslan.

Känner även igen det där med jackan. Mira hade börjat ladda för utgång innan sju i morse. Suck. Men när det är sånt här väder har jag inget emot att va ute mycket... men man kan ju åtminstone få äta frukost först:)

2010-04-14  /  17:27:52  /  http://mirasmamma.blogg.se/
Rebecca

Hihi vilken tuffing!

Det där med jackan känner jag igen, våra brukar komma in och prata i mun på varann om att det är dags att gå ut och då står de färdiga med skor och pyjamas på sig.

Hoppas att ni hade en riktigt skön dag!

Kram Rebecca

2010-04-14  /  22:22:00  /  http://www.cheeky.nu





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback