Shoppingeftermiddag

2010-04-28 22:25:30 ,   Allmänt/Vardagsliv
Tack för era fina kommentarer angående min frisyr =). Det är ju så roligt att förändra sig tycker jag. Förut hade jag ju längre hår bak i nacken och kortare fram men nu är det tvärtom, alltså kortare i nacken och längre där fram. Känns vårigt och roligt =).



Under mitt frisörbesök var Max med min kompis M. De var på biblioteket och sedan tittade de på tåg. Tanken var ju från början att han skulle sova i vagnen men eftersom han somnade hemma så var han vaken. Efter att jag klippt mig gick och vi och fika. Sen åkte Max och jag till IKEA där vi träffade min kompis N. För en gång skull köpte jag bara det jag skulle ha på IKEA och det var en golvlampa, gardintyg och en ljuslykta. När vi shoppat färdigt där så köpte vi glass. Jag fick dock inte äta så mycket från min för det fanns en liten kille som ville åt glassen....



Vi sa sen hejdå till N och åkte till Stadium där jag köpte bra skor att promenera i. Det blev ett par bruna Nike. Hoppas mina fötter och min rygg ska trivas med dem. Blev sedan ett par jeansleggings från Cubus och pyjamaser åt Max från Kapp Ahl. Jag fick tag på det jag ville ha idag så känner mig nöjd!







Glöm inte bort tävlingen här på min blogg.
Tävla här om en vara från www.pingpongbarnklader.se






Kommentarer
gotteochvi♥

tack så mycket! ja, det är ritkgit lyxigt med havstomt =)

2010-04-29  /  08:59:17  /  http://gotteochvi.blogg.se/
Nina

å älskar de där grodpyjamaserna. men ja gillar den gamla varianten. theo har haft en sån från att han föddes till storlek 74. då ja inte hittade 86 nånstans. buhu! :D

2010-04-29  /  21:09:42  /  http://modesida.blogg.se/
Fru Evelina

Oo vilka söta pyjamasar!!

2010-04-30  /  10:06:51  /  http://happilyeverafter.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback