Relationsdag och matlagning!

2010-04-24 17:21:09 ,   Allmänt/Vardagsliv
Marcus och jag har varit iväg på en relationsdag som varit intressant och lärorik (föreläsning + diskussion). Max var med sin mormor under tiden. De var och shoppade tillsammans med min mormor, alltså Max gammelmormor. De hade ätit lunch på IKEA. När vi kom och hämtade Max så var han ute och grejade hos mina föräldrar. Han är så söt =).

Jag skriver väldigt snabbt just nu för håller på och lagar mat. Har precis ställt in en stek i ugnen och ska nu göra en potatisgratäng med jordärtskocka och morot i. Hoppas på att den blir god. Ska även försöka mig på att städa lite!

Hoppas ni har en mysig lördag!



Glöm inte bort tävlingen här på min blogg.
Tävla här om en vara från www.pingpongbarnklader.se




Kommentarer
Emma - mamma till Meja

Nu blev jag nyfiken på vad en relationsdag innebär?

2010-04-24  /  18:11:15  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback