Morgonlycka

2010-04-29 09:31:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Här hemma är det morgonlycka på hög nivå just nu! En traktor håller på och gräver utanför vårt köksfönster så Max har fullt upp att titta =). En lycklig kille!

Imorse gav han mig lite sovmorgon. Han vaknade vid 6.20 vilket han brukar göra men denna gång somnade han om brevid mig och vi sov till 7.40. Det var skönt för jag kom i säng lite sent igår.

Idag har jag flera ärenden som jag måste ta tag i men först kanske jag ska se till att äta frukost, eller vad tror ni?! =)

Förresten så har jag en fråga till er som har barn mellan 1 och 2 år, hur många timmar per natt sover de? Och hur länge sover de på dagen?



Glöm inte bort tävlingen här på min blogg.
Tävla här om en vara från www.pingpongbarnklader.se




Kommentarer
Caroline, mamma till Wille

Att det kan vara så intressant med traktorer ;) Wille är likadan. Igår klippte de gräsmattan här utanför och han stod fastklistrad vid fönstret i säkert en halvtimme!



Wille sover mellan 19.30-07 och sen sover han ca 1,5 timme på förskolan!

Hoppas ni får en bra dag!

2010-04-29  /  09:54:21  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/
Ingela

Hej! Även jag har en liten kille som älskar bilar och traktorer. :)



Simon brukar somna mellan 20.30 och 21.00. Mest på grund av att vi först måste få de andra små knattarna i sängen innan vi somnar Simon. Sedan sover han oftast bra fram till två, tre på natten då han har en förmåga att vakna och har sedan svårt att somna igen.

När han väl somnar vaknar han sedan vid 6.30 och vill upp.



På dagen sover han ca. 1 timme på förmiddagen. och ibland även en stund på eftermiddagen.



Fin du är i håret! :)

2010-04-29  /  10:45:36  /  http://trebarnslandet.se/
Josefine

Ronja sussar mellan 19 och 8. Ibland vaknar hon tidigare, men för det mesta sover hon ganska länge på morgonen vilket är väldigt skönt! På dagen beror det lite på... Om hon är på dagis så kliver hon upp tidigare vilket resulterar i att hon är mycket tröttare på dagen och då sover hon 2 timmar. Allt beror som sagt när hon vaknar på morgonen, men 2 timmar är det vanliga.

2010-04-29  /  13:51:26  /  http://axelssons.wordpress.com
Emma - mamma till Meja

Meja sover 19.15-06.30 (ca) sen sover hon 1,5 h om hon är hos dagmamman och 30 min om hon är hemma...

2010-04-29  /  15:17:45  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback