Måndag 19 april

2010-04-19 13:28:27 ,   Måndagslista
Jag hakar på och gör Jennyns måndagslista.

Vardagens små ting kan göra en lycklig och så är det idag.

Idag är jag glad för att....
- solen skiner ute
- Max och jag varit ute och lekt på förmiddan
- jag får hålla i en bloggtävling
- jag vunnit en bloggtävling
- har plockat undan i hallen
- Marcus slutar jobba redan vid 16 idag
- Max och jag ska åka och bada med A och lille E imorn
- jag har smärtstillande medicin för kramper i magen för magen är inte riktigt på humör idag
- jag ska köpa mig en glass i eftermiddag när jag och Max promenerar




Kommentarer
Crazyangel [mamma till Milton&gravid i v39]

Ja det är konstigt hur mycket dom förstår, men man tror väll kanske inte det i och med att man inte kan konversera rikigt med tal.

2010-04-19  /  15:56:40  /  http://crazyangel.blogg.se/
gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; ja, usch! det är inte roligt!

2010-04-19  /  18:47:59  /  http://gotteochvi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback