Måndag 12 april

2010-04-12 17:33:54 ,   Måndagslista
Jag antar Jennyns utmaning om måndagslistan återigen!

Idag är jag glad för att.....

- det är sol ute
- jag har en fantastisk man
- jag har en underbar son
- vi äntligen nästan är helt friska
- Max sov länge imorse så jag fick lite sovmorgon
- det är Top Model och Svenska Hollywoodfruar på tv ikväll
- jag ska äta chokladglass ikväll
- att jag har en härlig familj och "svärfamilj"
- vi har bestämt att vi ska åka och shoppa på fredag
- Max inte matvägrar längre




Kommentarer
Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Det är härligt med den där listan tycker jag.

Jag brukar köra den ibland för mig själv då jag tänkt på en massa "privata" saker helt enkelt :)



Kul att läsa vad du blir glad över också! Hoppas ni hade en toppen start på nya veckan. Kram

2010-04-12  /  18:16:55  /  http://www.alltforforaldrar.se/theans/
Emma - mamma till Meja

Det borde inte vara något problem att bli heltidssjukskriven, men eftersom FK är så jäkla sega så är dom ju inte ens klara med den sjukskrivning som började den 11 februari suck Vore ju kul om man vet att man får pengar innan man slutar jobba helt...

Havandeskapspenning har jag sökt, men jag vill ju hellre var sjukskriven eftersom kommunen betalar 10% av lönen vid sjukskrivning och inget vid HP.



Oj det blev en hel roman, har typ glömt vad du frågade om skratt

2010-04-12  /  18:54:30  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Linda

tack för alla dina kommentarer! synd att de alltid lyser ensamma under kommentarer bara. hihi

De hade tydligen dubbelbokat pga att de nu har en agent som tar in jobb också. och eftersom vi skulle få släktpris så ratar dem oss. inte C´s släkting men resten av bandet....

typiskt!

2010-04-12  /  20:17:31  /  http://familyspace.blogg.se/
Therese

Härligt emd måndagslista:)



Jag hade också tänkt ha samma tvschema som du ikväll men tven pajjade märkligt nog. Nu sitter vi och ser på ice age 3 istället:)

2010-04-12  /  22:02:35  /  http://mirasmamma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback