Lyxlunch

2010-04-30 15:26:08 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag lagade jag en lyxig lunch och snabbt gick det. Bakpotatis, lövbiff, sallad och avokado. Vi skulle enligt planerna ha ätit det ikväll men vi ska till Marcus föräldrar och äta istället. Marcus är dessutom inte så förtjust i bakpotatis och lövbiff så lika bra jag åt det själv =)



Max har sovit i två timmar (han vaknade dock efter 1,5 timme men somnade om i min famn. Bra att han sov länge eftersom vi ska iväg ikväll) och Marcus har kommit hem från jobbet. Strax ska jag och Max gå ut på gården och leka medan Marcus dammsuger.

Önskar er en trevlig valborg!




Glöm ej bort att det går att tävla till midnatt! Tävlingen hittar du här!




Kommentarer
Linda

åh vad duktig du är med all mat!



tack ja idag e vi inte på topp än men jag hoppas på imorgon. Hoppas ni få en mysig kväll!

2010-04-30  /  19:46:30  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback