Hemlig agent

2010-04-23 09:54:15 ,   Allmänt/Vardagsliv
Just nu ser jag ut som en hemlig agent för sitter med solglasögon här vid datorn! Solen skiner in lite genom fönstret, mitt huvud värker lite och jag är svullen i ögonen pga dålig sömn inatt så då är solglasögon bra =).

Max vaknade 3.30 inatt och hade svårt att komma till ro igen. Vi la honom i vår säng och han låg och prata och vände och vred på sig i över en timme. Han sparkade även en del på sin mamma, alltså jag! Jag tror jag somnade vid 5 igen och sen vaknade han vid 6 och var vaken en stund igen innan han somnade om och sov till 7.30. Så lite seg känner jag mig idag men det är ju fredag så humöret är bra i alla fall! (Uppdatering 11.10: upptäckte att Max har lite feber så var nog därför han sov oroligt. Han vaccinerades för en vecka sen och biverkningarna av vaccinet kan komma efter 1-2 veckor)

Vi ska gå ut på gården nu på förmiddan har jag tänkt och på eftermiddan ska vi fika med min kompis M. Det ger riktig fredagskänsla att gå och fika. Ska då även handla något gott till fredagsmyset!

Happy friday!

Förresten, är det nån mer än jag som har problem med bloglovin? Det byter inte till nästa blogginlägg när jag trycker på nästa.



Glöm inte bort tävlingen här på min blogg.
Tävla här om en vara från www.pingpongbarnklader.se




Kommentarer
FLOOSAN

jag lyckas inte heller komma överens med bloglovin just nu

2010-04-23  /  10:06:04  /  http://floosan.blogg.se/
Caroline, mamma till Wille

Har samma problem med bloglovin. Tror det är för de byter design just nu!

Hoppas ni får en mysig fredag!

2010-04-23  /  12:28:17  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback