Härlig dag!

2010-04-14 22:23:07 ,   Allmänt/Vardagsliv
Innan jag berättar om dagen måste jag fråga er om ni hört att det ska bli snö på fredag. Det står stort på SVT´s texttv att det kommer in kraftigt snöfall på fredag över Sverige. Katastrof tycker jag!! Hoppas det inte stämmer.

Men idag har vi som sagt haft en härlig dag med massa solsken. A och lille E kom hit och åt lunch och sen var vi ute och gick. Jag har inte klarat av att gå så mycket sen jag var sjuk men det gick riktigt bra idag och jag fick inte svårt att andas. När vi promenerat i ca en timme och våra små killar sovit i sina vagnar så fikade vi. Jag åt citronmarängtårta. Smaskigt =).

Max och jag kom hem vid 17 igen och då förberedde jag maten och la in den i ugnen och sen gick vi ut på gården. Marcus kom hem från jobbet och vi var ute i en timme innan vi gick in och åt. Var flera barn och vuxna ute så det var roligt. Max blev jättearg när vi skulle gå in så Marcus fick bära in honom.

Ja en härlig dag som sagt =).




Kommentarer
cammie

Har en tävling på bloggen som jag tror skulle passa dig =) Ta en titt.

2010-04-15  /  00:14:29  /  http://tuschaa.blogg.se/
Emma - mamma till Meja

Mmm hörde det där med snön med, men jag försökte stänga öronen, ignorera det ;) Undrar om det funkar :P

2010-04-15  /  07:12:25  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback