Hallå?

2010-04-06 11:12:16 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hallå solen var är du?



Jag fick för mig att det skulle vara sol idag så är lite besviken. Men enligt yr.no så ska det bli lite sol här vid 12 så nu tror jag stenhårt på det även om det just nu ser väldigt väldigt grått ut!

Jag är så trött. Har varit uppe i minst fyra omgångar inatt för att halsen retat så och sen vaknade Max vid 6 och somnade aldrig om. Men jag satsar på en tidig lunch idag och sen ska vi sova lite både Max och jag innan vi ska till bvc vid 15. Funderar på att promenera dit. Behöver verkligen frisk luft. Tar bara en halvtimme.

På förmiddan har vi varit till apoteket och köpt microlax (på bvc´s inrådan) så nu är stoppet borta i Max mage =).




Kommentarer
Mamma Russin

hej hopp...

nej två delad pyjamas funkar inte längre här.. :( de hela tar hon av sig med, tyvärr,, men fick tipset att sätta på hel pyjamas bakofram nu .. det ska vi testa inatt och hoppas på att hon låter blöjan vara..



kramkram

2010-04-06  /  11:43:23  /  http://enburkrussin.se
Linda

Här finns iallafall inte solen... grått och trist!

Låter skönt med en promenad, frisk luft behöver man ändå.



Kraam

2010-04-06  /  13:00:00  /  http://www.myangels.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback