Gokväll!

2010-04-15 21:52:46 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag är så trött så jag orkar knappt skriva nåt men försöker lite i alla fall =).

Marcus slutade vid 14 idag men hade APT vid 16 så han var bara hemma en liten stund innan han åkte iväg igen. När han åkte tog Max och jag en promenad. Behövde köpa lite saker på apoteket (vi är tyvärr flitiga shoppare där) och sen ett par byxor på Lindex. Ett bra basplagg är ett par svarta stuprörsjeans och mina har fått några stora fläckar på ena låret som syns väldigt mycket så det behövdes ett par nya. Billigt blev det också tack vare kupongen på 30% rabatt som kom i posten idag. 139:- betalade jag för byxorna! Det kompenserar alla hundralappar som försvann på apoteket.

Sprang sedan på min mamma och bror så fikade med dem innan vi gick hem. Max åt nästan en hel ostfralla som hans mormor köpte till honom.

Nu blir det snart sängen....




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback