Energiinjektion

2010-04-20 22:06:25 ,   Allmänt/Vardagsliv


Fruktsallad med vispad mellangrädde

Ja fruktsalladen på eftermiddan gav verkligen en energiinjektion!

Jag har tvättat av alla köksluckor på eftermiddagen, skurat kaklet, skurat ugnen, städat badrummet och plockat, plockat och åter plockat!!

Sen var det dags för matlagning. Potatis, köttbullar och egengjord champinjonsås. Ibland känns det som att jag sliter och sliter men aldrig riktigt får till det med maten. Idag var det så. Nåja, mina killar tyckte det var gott i alla fall.

Kvällen har sedan tillbringats med att prata med min kompis S i telefon och Desperate Housewives på teven.

Nu ska jag tigga lite massage av min man =).




Tävla här om en vara från www.pingpongbarnklader.se





Kommentarer
Maria

Vad gott det såg ut :)



Anmäl dig gärna som veckans blogg hos mig :)

2010-04-21  /  14:59:58  /  http://ristosens.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback