En positiv sak....

2010-04-04 11:39:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
...har kommit av denna sjukdomstid! Eftersom jag har så mycket tid då jag bara vilar har jag ÄNTLIGEN tagit tag i fotoframkallandet. Håller nu på och laddar upp en mapp med 350 bilder för framkallning (ca 150 är dock min farmors).

Jag vill gärna ha foton i album också och inte bara i datorn och brukar försöka framkalla då och då men nu har jag inte gjort det sen slutet av juni förra året. Eftersom jag tar ca 300 bilder i månaden är det inte lätt att välja ut men man får vara hård =).




Kommentarer
Linda

alltid ngt positivt med det negativa

Krya på dig massor

kram

2010-04-04  /  17:09:54  /  http://familyspace.blogg.se/
Mamma Russin

skulle med vilja ha ut korten på "papper" och sätt i album.. det är så mysigt att sitta och titta i..:)



hoppas ni mår fint nu, kramar

2010-04-04  /  19:22:29  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback