Vill inte sova

2009-09-20 12:33:07 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max somnade nästan i maten för en stund sen, men när han ätit och fått ny blöja blev han pigg igen så nu showar han för fullt i sin säng. Jag gick ut och låter honom hållas. Får se om han lägger sig och somnar till slut.

Idag fick jag sovmorgon igen av min fantastiska man =) Härligt!

Denna helg har verkligen varit skön. Mest tagit det lugnt och bara varit, förutom min grovstädning igår. Igårkväll kom vår killkompis A hit. Han pluggar vanligtvis utomlands men är hemma över sommaren. Vi åt mat, tittade på tv och pratade. När han hade gått vid 22.15 somnade Marcus i soffan och jag satt vid datorn.

I eftermiddag ska vi hem till vännerna M och H.

Så nu väntar vi bara på att Max ska sova innan dess.

(Uppdatering: Jag frångick våra principer och la honom bredvid mig på vår säng där han fick somna ansikte mot ansikte. Mys.)




Kommentarer
sofia - mamma till maksim

Kul att du tittar in hos mig ibland. :D



Jag läser ofta din blogg, men är fortfarande lite dålig på att kommentera. Men det är jättekul att följa din familjs vardag :)

2009-09-20  /  14:37:05 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback