Vaknade 8.30!

2009-09-07 09:36:56 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max och jag vaknade 8.30. Jag visste inte vad klockan var men det kändes konstigt för det var så tyst ute. Inga bilar som åkte på vägen. Insåg då att antingen är klockan väldigt lite eller väldigt mycket. Och klockan var 8.45 när jag slutligen tittade efter lite gos. Skönt att sova lite längre men dumt att det var idag för vi ska bada efter lunchen och därför ska Max sova på förmiddan och nu lär han ju inte vara så trött. Men lägger honom vid 11.30 så borde han kunna sova en stund =)




Kommentarer
emma - mamma till meja

Härligt med sovmorgon!



Du måste ju kunna kräva lugnande! Jag gjorde den andra varianten (vad det nu heter) och fick massor med lugnande...

2009-09-07  /  10:32:58  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback