Sjuk?

2009-09-25 21:56:53 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag har känt mig sjuk hela dagen! Men tempen visar ingen feber i alla fall. Men sitter förkylning i kroppen tror jag. Har lite ont i halsen men hoppas att jag är stenfrisk imorn på Max födelsedag. Jag ska sova i soffan inatt så jag får sova ostört och inte behöva vakna av Max. Så vaknar jag förhoppningsvis pigg och glad imorn då vi ska fira vår prins.

Blev väldigt trött av shoppingen Marcus och jag varit på. Vi har köpt grejer inför kalaset imorn men har bara ställt allt i hallen och orkade inte ta tag i det. Myser med chips i soffan istället. Ny chipssort; sourcream och bearnaise. Helt ok!

Håll tummarna för att jag mår kanon imorn! Please =)



Sorry att jag är så nostalgisk men jag måste bara skriva att vi var på förlossningen för ett år sen.... underbart med minnen!

(jättekul att läsa kommentarerna om hur länge ni läst min blogg)




Kommentarer
Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Haha ja mammas och pappas grejer är väl alltid roligare :)

2009-09-26  /  07:59:20  /  http://carpeannah.blogg.se/
Myran

Sett att den med bearnaise har kommit, men känt mig skeptisk till att köpa den =)

2009-09-26  /  08:06:45  /  http://zebramyran.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback