Jakt på gång

2009-09-14 09:25:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag var SÅ trött igåreftermiddag/kväll men sen vid 21 piggnade jag till så la mig ändå inte förrän vid 23.20. Blir så arg på mig själv. Den svåraste att lyda är mig själv!

Har i alla fall sovit gott och det tror jag vi gjort alla tre. Max och jag vaknade strax före 8. Tror att han håller på att bli förkyld. Han nös några gånger i sömnen i natt och det låter som att han är tät i näsan när han andas och det brukar vara första tecknet på att det är något på gång. Tror dock att han håller på att få tänder också så kan bero på det. Vi får se helt enkelt.

Idag tar vi det mest lugnt och leker här hemma. Jag är dock på jakt. Jakt efter en kofta. Till mig själv alltså. Jag har ett presentkort på Lindex (tack A!). Så tänkte gå till Lindex sen och se om de har någon kofta jag vill köpa. Ett av de plagg jag behöver inför hösten. Behövs också toppar och en höstjacka (har ju beställt en kappa men behöver en mer vardagsjacka, typ vindjacka).


Detta är inlägg nr 1000 på denna blogg =)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback