Gomorron

2009-09-02 09:01:18 ,   Allmänt/Vardagsliv
Har sovit så skönt inatt! Vaknade en gång och hade ont i magen men försökte tänka på något roligt. Funderade över julpyntet och då somnade jag om. Max har sovit bra också och jag behövde inte gå upp förrän 8. Fantastiskt!

Idag har jag telefontid med min läkare kl. 10. Undra vad hon ska vräka ur sig för kränkande saker i dag då!

De senaste dagarna har jag haft fler besökare på bloggen. Funderar på om det verkligen är så eller om den nya statistiken visar bättre siffror än tidigare?! 136 unika besökare igår tackar jag i alla fall för =)





Kommentarer
emma - mamma till meja

Vad sa dumläkaren denna gången? Något vettigt eller bara dumheter som vanligt?

2009-09-02  /  10:02:38  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Anna

Usch, jag blir så ledsen när jag får höra vad det är för läkare många får träffa :( Min man har ingen respekt för läkare över huvudtaget eftersom de betett sig så illa mot honom. Har uppfattningen att det är värst på vårdcentralen. Jag har en privat husläkare och han är helt underbar och så noggrann så man känner sig trygg. Han missar nog inget.

Jag hoppas det gick bra med läkaren nu och att hon inte var dum mot dig. Kan verkligen förstöra ens dag.

2009-09-02  /  14:09:45  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback