Frusen

2009-09-21 14:49:37 ,   Allmänt/Vardagsliv
När jag hade ätit lunch förut la jag mig och sov en sväng. Blev så frusen. Så nu sitter jag och huttrar. Max håller på och tömmer en kökslåda som vanligt. Snart grötdags för honom och jag ska äta en bulle och dricka smoothie tänkte jag. Bra med lite mellanmål.

Sen blir det lekparken. Hade egentligen tänkt att gå och handla men insåg att det är lite för mycket som ska handlas för att rymmas på vagnen så väntar till Marcus kommer hem. Han har bilen till jobbet idag. Dessutom är det bättre att handla själv utan Max. Och roligare för Max att gå till lekparken =)




Kommentarer
Emma

Du börjar låta som min pappa, han skyller allt dåligt här i världen på sushi haha Nej då, jag tror inte att det är sushin, jag har feber, så det är nog någon slags influensa är jag rädd =(

2009-09-21  /  15:11:53  /  http://emmasrum.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback