Frukoststund har guld i mun

2009-09-18 09:29:56 ,   Allmänt/Vardagsliv
...eller kanske inte.

Jag är inte så förtjust i frukost. Men är lite godare nu när jag slutat ätit bröd och istället dricker smoothie, äter ägg och avokado. Ska testa om min mage mår bättre av det.

Älskar dock hotellfrukostar! Mums! Då har jag stor aptit men hemma är jag inte alls sugen fast jag är hungrig.

När vi ätit färdigt ska vi åka till ICA Maxi och handla lite inför helgen. Denna helg ska vi tanka massa tid med varandra. Underbart. Har varit så mycket de senaste helgerna så ska bli skönt att bara få vara och inte ha så mycket planerat. Imorn ska jag försöka få till en ordentlig städning också. Sen behöver vi planera inför Max 1-årsdag nästa helg. En del som behöver bakas.




Kommentarer
Sara

Låter som en mysig helg.

Ha det så bra!

2009-09-18  /  09:48:24  /  http://blogg.aftonbladet.se/ensamblirstark





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback