Fikadag

2009-09-30 12:47:14 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag är en riktig fikadag.

Nu på förmiddan har min moster varit här. Då blev det iförsig nyttigt fika med vindruvor och te. Jag åt även en hård smörgås. På eftermiddan kommer min farmor och till det har jag köpt hem vaniljhjärtan. Ikväll ska jag på symöte och då brukar det vara mycket smaskigt.

Äter i alla fall en nyttig lunch. Ska göra krabbsallad. Recept här. Kommer dock lägga till kokt ägg och avokado. Hoppas salladen inte är för god bara för det är dyrt med krabbkött och kronärtskocksbottnar =).

Idag har Max ingen feber och mår precis som vanligt. Biverkningar efter denna vaccination har varit lindrigare än de två tidigare. Han sov dessutom hela natten i sin säng utan att vi behövde gå upp nånting. Kl. 7.45 vaknade han. Perfekt!

Uppdatering: bild på maten:





Kommentarer
Ingela

Låter gott! :)



Svar: Jag och min man har också tänkt att vaccinera oss just av den anledningen, att vi skyddar våra barn. Men vi har ju två barn som blir erbjudna vaccin och frågan är vad det är för vaccin som ska sprutas in i deras små kroppar? För mig framgår det som något som inte är tillräckligt testat och ingen har någon aning om vad det kan få för biverkningar i framtiden. Det är det som jag tycker är skrämmande. Jag tror att vi kan låta vår dotter bli vaccinerad, men inte prinsen. Vaccinet är ju ej godkänd för barn under tre år, och han bara är tre och ett halvt.

Jag tycker att det finns alldeles för många frågetecken när det gäller detta vaccin!



2009-09-30  /  14:30:12  /  http://trebarnslandet.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback