En ny strålande dag!

2009-09-11 09:15:16 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag försöker tänka så när jag vaknar men säger ofta emot mig själv. Jag är så morgontrött. Max är så morgonpigg.

Imorse började inte Marcus förrän 8.45 så han tog med Max upp och så låg jag fem minuter extra. Då vaknade jag till lite och gick upp i min egen takt.

Solen strålar ute idag och vi ska försöka ta oss ut om ett tag. Jag tänkte ta fram lite saker vi ska ha me i helgen först. Vi kommer vara borta lördag till söndag och det är ju så mycket att packa när man har en liten.

I eftermiddag kommer min kompis M hit och spelar Sims.

Kvällen vigs åt packning och tvättning. Hoppas Marcus och jag hinner ta det lugnt lite också. Det är ju faktiskt fredagsmys!

Nu sitter Max under bordet och käkar brödsmulor. Resterna av hans frukost!




Kommentarer
Elin - Ett hus till oss

Jag känner igen det där med att den lilla plutten är så PIGG ;) Hoppas ni får en underbar fredag!



Sv: De var inte starka, men man kan helt skippa tabascon om man vill :)

2009-09-11  /  12:45:08  /  http://etthustilloss.blogg.se/
Mia

Hejhej!

allt bra idag?

kram Mia

2009-09-11  /  12:55:53  /  http://ungmammamia.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback