Ännu en dag har gått

2009-09-23 22:33:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
Åkte till mina föräldrar redan i eftermiddags för att hjälpa till att förbereda inför min brors 20-årsfest. Max och jag lämnade dock festen ganska tidigt. Marcus var hemma för han jobbade sent och var väldigt trött. Dessutom är han ju så förkyld så bättre han vilar. Han hade ätit pizza och tittat på film så han hade nog haft det ganska skönt utan oss =).

Är lite orolig för att Max håller på att bli förkyld. Känner på mig att denna natt kan bli jobbig. Han har vaknat en gång och gallskrikit redan och jag fick natta om honom på mig. Kunde i alla fall lägga ner honom i sin säng igen så hoppas hoppas hoppas att han sover där i natt. Han har låtit lite täppt och kommit lite snor idag men inte mycket men känns som det är något på gång. Vore SÅ typiskt nu inför hans födelsedag på lördag.

Nåja, ska inte ta ut något i förskott. Imorn tar vi nya tag!




Kommentarer
Anna

Jo, vissa overaller är ju verkligen stora i storlekarna och kläder från PoP tycker jag brukar vara mkt större i storlekarna än andra kläder. Dock är hans höstoverall från PoP normalstor. Jag får se hur stor den här begagnade är när den kommer men det går ju alltid att vika upp ärmar och ben :-)



Mysigt med kalas. Hoppas verkligen att Max slipper bli sjuk. Håller tummar och stortår för det!

2009-09-23  /  23:05:57  /  http://ambi.blogg.se/
Patricia

Usch Elina är förskyld och inatt hade hon rethosta =( Vi har sovit dåligt nu i 2 nätter med henne i sängen! Hoppas det går över så hon är frisk på sitt kalas! Hoppas lille Max inte smittas också!

2009-09-24  /  08:19:48  /  http://tricias.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback