Vår eftermiddag

2009-10-20 17:48:33 ,   Max
Här kommer lite bilder och texter på/om hur vi spenderat eftermiddagen efter Max 2,5 timme långa tupplur =)



"Vi gungade! Och det är ju så roligt =) Särskilt när mamma killar mig på magen samtidigt.... hi hi.... Jag skrattade högt så hela gården hörde"



"Sen satt jag i vagnen och spanade på bilar. Var roligt. Särskilt kul när det kommer lastbilar för de låter så mycket"



"Sen traskade jag omkring hemma och gjorde lägenheten osäker"



"Och vid 17 kom äntligen pappa hem. Som jag har längtat. Vi busade massor! Jag kittlade honom och han mig. Jag vet inte vem som skrattade mest"




Kommentarer
Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Vilken sötnos!

2009-10-20  /  20:40:35  /  http://theans.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback