Undra om det bara är jag som inte sitter bänkad vid teven nu!

2009-10-07 21:41:23 ,   Populärkultur
Vet ni en sak?

Jag har slutat titta på Greys anatomy. Jag måste prioritera. Har så himla mycket jag vill göra och så många program jag vill följa men till slut blir det bara en stress så nu har jag bestämt mig för att prioritera och Greys anatomy och Brothers and sisters får bli de jag slutar se. Blir alltid så deprimerad av Greys anatomy.

Så nu sitter jag här utan att titta.

Det jag tittar på i veckorna är Desperate Housewives, Tinas cookalong, Bonde söker fru (har dock inte sett första avsnittet än men videon har spelat in det åt mig), Hells kitchen, Idol, One Tree Hill, Top Model och Ensam mamma söker.

Shit, det räcker och blir över....

Ett under att jag hinner me nåt annat!




Kommentarer
Anna

Jag har missat Grey´s Anatomy och beslutade att det nog är bäst att inte kolla. JAg hinner verkligen inte och som i tisdags när jag såg desperate housewives vid 21 så var jag så trött dagen efter. Hmmm. det enda jag kollar på i tv-väg är desperate housewives och Ugly Betty. Sen orkar jag inte se mer och jag slår aldrig ens på tvn för att slötitta eller så. Känns så knäppt när man ändå tittat hyfsat mkt på tv förut. Det blir lite dator ist innan jag går och lägger mig.

2009-10-08  /  06:58:56  /  http://ambi.blogg.se/
emma - mamma till meja

Jag tittar inte på Greys heller, har aldrig gjort...

2009-10-08  /  08:20:01  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Linda Mpili

Jag blev också deppig av Grey´s förut!

Men det som gjorde mig mest deppig var Brothers and Sisters, så det slutade jag med.



Tänk vad bra du kommer må nu!



Jag följer Grey´s, desperate och Idol!

2009-10-08  /  08:31:08  /  http://lindampili.blogspot.com/
Malin

Haha du å jag vi skulle kunna ha tevekvällar ihop :) Jag tittar oxå på väldigt mycket program..

2009-10-08  /  19:15:27 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback