Trött!

2009-10-08 21:26:26 ,   Allmänt/Vardagsliv
Shit vad trött jag blev.

När Max hade somnat var det som all luft försvann ur mig. Är helt slut.

Min äldsta lillebror med familj har varit här på eftermiddan och kvällen. Jag hämtade dem på station i eftermiddags. Mamma, pappa och min andra lillebror kom hit sen också och åt tacos med oss.

Min bror och hans fru ska få sitt andra barn i december så de har fått låna lite bebiskläder av oss. Det var mysigt att ta fram dem.

Max tyckte det var jätteroligt med människor här. Han har gått omkring och lett mot dem och skrattat. Sen har han börjat dansa på kommando. Om man säger dansa så står han och gungar och böjer på benen. Ibland går han nästan ner i hukställning och så upp igen. Och så ser han överlycklig ut hela tiden =) Så charmigt!

Han var dock trött när de åkte. Han har suttit stilla i min famn och så har vi läst böcker. Sen var det läggdags.

Nu öser regnet ner. Mys! Och imorn är det fredag och marknad här på orten. Max och jag ska dessutom och bada med F och Z.





Kommentarer
Ida - Vi och hon ♥

jag vet faktiskt inte.. har inte beställt ngn fotobok än.

2009-10-08  /  22:06:52  /  http://fixit.blogg.se/
Måsbarnet

Eller hur är det kul när de små dansar?! =) Så gulligt ju. Albin har värsta rytmen i kroppen och älskar bland annat låten Right round.



Kramis

2009-10-08  /  22:46:32  /  http://withlovefrom.blogg.se/
Katja

Mums med tacos, tröttnar aldrig på det =). Tack för kommentaren, de peppar!!



Kram

2009-10-08  /  23:24:26  /  http://www.lillagrodden.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback