Stolta föräldrar

2009-10-10 22:16:12 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi är så stolta över Max.

Han är så otroligt skötsam, social och glad. I förmiddags när vi var på besök på Marcus förskola som hade öppet hus gick han omkring och lekte och tittade sig omkring. Han log och var glad mot de flesta. Han är verkligen social vårt charmtroll. Många berömde honom för att han är så söt, glad och duktig på att gå. Det är mysigt att höra snälla saker om sin son =)

På eftermiddan har vi firat min kusin E som fyller år om några dagar. Marcus följde inte med för han var ganska trött efter en arbetsvecka och även efter att ha jobbat idag. Men Max och jag var där och fikade smaskigt. E har dessutom världens mysigaste lägenhet. Kanske inte så barnvänlig men Max och min brorsdotter N gillade den. Max lärde sig snabbt hur han skulle ta sig över nivåskillnaderna som finns på några ställen i lägenheten.





Sovrummet



Max och N utforskar lägenheten



Efter kalaset åkte vi hem till Marcus föräldrar. Där har vi ätit pizza. Jag stekte pannkakor och kokade ärtor till Max. Det åt han med god aptit.



Efter att ha varit borta typ hela dan så är det nu skönt att vara hemma. Max sover dock oroligt och har vaknat flera gånger och gråtit. Nu ligger Marcus bredvid honom på vår säng.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback