Sött med rött

2009-10-07 12:43:51 ,   Max
Idag är Max söt i röd tröja. Han passar så bra i rött tycker jag!

Imorse lekte han jättebra på sitt rum. Han var själv där inne i 20 minuter och spelade på sitt piano, slängde ur lite kläder ur en byrålåda och tittade på en bok. Jag gick och kikade ibland. Ville inte ta honom därifrån men han skulle äta smörgås så då gick jag in och sa att vi ska äta frukost och då gick han efter mig in i köket. Så gulligt!



t.v. Frukostdags!
mitten. Redo att åka iväg i förmiddags
t.h. vindruvor är smaskens efter lunchen




Kommentarer
Linda

Ja rött är en fin färg.

Fin haklapp har han också!

Kram

2009-10-07  /  17:04:50  /  http://familyspace.blogg.se/
Anna

Han är jättefin i rött :) Jag älskar att klä Alexander i rött jag med. Passar så bra och är en himla fin färg :)



Gulligt att han följde efter, hihi.

2009-10-08  /  06:55:44  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback