Snart dags igen

2009-10-15 22:58:54 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag tillhör de där lite annorlunda människorna som ÄLSKAR hösten. Det är ju så mysigt när det blir mörkare ute och man får vara inne med tända ljus. Nu kanske ni tror att jag är ironisk men det är jag inte =).

Dessutom leder ju hösten till mystiden nr 1, alltså december. Nu är det inte långt kvar till snö, julmusik, julpynt och massa god mat (nu blir min mamma tokig på mig som skriver om julen redan nu).

Hittade dessa två bilder tagna från vår balkong. En är från i vintras och en från i somras. Tänk så allt förändras.... och nu är det snart dags för den första bilden igen....



Med detta säger jag godnatt! Hoppas nu på en natt utan panikskrik och magont.




Kommentarer
Måsbarnet

Nu fick jag allt lite längtan efter ett vitt snölandskap :o) Här var det snöblandat regn imorse, men det är ju inte speciellt tilltalande.

2009-10-17  /  00:09:54  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback