Nej, inte måndag!

2009-10-26 09:32:01 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vanligtvis brukar jag tycka att måndagar är lite mysiga men idag känner jag inte alls för måndag. Vi har haft en riktigt bra helg så ville gärna fortsätta i helgkänslan men nu är Marcus och jobbar igen.

Det regnar ute och det är så irriterande för Max och jag behöver göra ett ärende nu på förmiddan. Är inte så långt bort så känns så onödigt att ta bilen men samtidigt inte särskilt lockande att gå. Var ju mycket lättare att gå i regn när Max var mindre och låg ner i vagnen. Nu sitter han ju och sticker ut huvudet så regnar det blir han ju garanterat blöt.

Magen var orolig igårkväll (den har strulat mycket under helgen) så jag hade svårt att somna men lyckades till sist med den varma vetekudden tryckt mot magen. Så jag är lite off idag.

Detta blev inget roligt inlägg så ska bespara er från fler ord.....

Måndag.

Suck.




Kommentarer
emma - mamma till meja

Känner igen det där, och tycker så synd om dej. Har du fått träffa nån dietist under alla utredningar? Jag fick inte ordning på min mage förrän jag fick gå på diet för att verkligen testa vad magen/tarmarna mår dåligt av. I början fick jag typ inte äta någonting...Jobbigt som tusan, men det funkade...

2009-10-26  /  10:52:07  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback