Kökstjänst

2009-10-19 20:01:04 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nån mer än jag som känner att de står i köket i stort sett hela tiden?

Jag blir tokig på att matlagning, diskning och undanplockning tar sådan tid. Idag kom vi hem vid 17.30 efter att ha varit på öppna förskolan, besökt mamma och pappa samt handlat. Sen 17.30 har jag varit i köket. Jag har allvarligt talat inte gått ut härifrån sen dess. Köket ligger i direkt anslutning till hallen så jag kom liksom inte längre.

Nu när klockan nästan är 20 ska jag vidga mina vyer och bege mig mot vardagsrummet.

Shit... bara jag inte går vilse.

Kompass och karta någon?!




Kommentarer
Emmeli

Haha! Jo, jag kan också känna igen det där ;o)

Kanon snygg och härlig design du fått på bloggen!! Like it!

2009-10-19  /  22:41:40  /  http://lini07.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback