Klockan 8

2009-10-14 09:45:24 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi sov till 8 imorse alla tre. Jätteskönt! Jag tycker om onsdagsmornar för då börjar Marcus jobba kl. 9. Dessvärre brukar ju alltid Max vakna extra tidigt då men inte imorse. Han har dock sovit hos oss större delen av natten. Han vaknade och tokgrät och lät alldeles snorig inatt och då fick han sova mellan oss. Jag insåg att det inte var någon idé att försöka natta om honom i hans säng. Och vi fick ju dessutom sova länge alla tre. Det är det värt =)

Max och jag ska åka och handla nu på förmiddan. Blir ICA Maxi. Blöjor, tvättlappar och mat behövs. Ska snart skriva handlingslista. Måste komma iväg i hyffsad tid. Denna gång ska jag ta me smörgåsrån till Max för ibland blir han så otålig när vi handlar. Och då kan han ju sitta och smaska lite om det behövs.

Hittade en söt bild på prinsen i min mammas kamera igår. Den är tagen i lördags hos min kusin. Max och N (min brorsdotter) busade med min kusins katter.







Kommentarer
emma - mamma till meja

DEt är verkligen förkylningstider nu :( Hoppas att Max inte behöver vara snorig så länge...

2009-10-14  /  10:11:26  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Linda Mpili

Det känns som man måste utveckla nya strategier hela tiden.



det som funkade för några veckor sen funkar inte nu osv



Mat och sovrutiner, framförallt!

2009-10-14  /  11:17:31  /  http://lindampili.blogspot.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback