Bra dag

2009-10-20 20:46:31 ,   Allmänt/Vardagsliv
Helt otroligt! Max somnade direkt efter vällingen i min famn så det var bara att lägga ner honom i hans säng. Skönt! Trodde han skulle vara pigg ikväll för han sov 2,5 timme på eftermiddan. Men skönt att jag hade fel =)

Det har varit en bra dag i dag. Vi har typ bara varit hemma. Ryckte dock ut i förmiddags och köpte migräntabletter till mamma som vi levererade och så handlade vi på Netto. Annars har vi varit hemma, gungat på gården och promenerat lite härikring. Som jag ju visat bilder på i förra inlägget.

Och vet ni vad? Jag har mått bra i magen hela dagen. Så otroligt skönt. Och jag vet inte när det var så sist. Dagen är ju visserligen inte slut än säger den pessimistiska sidan av mig men just nu njuter jag av att inte må illa, att inte vara uppsvullen, att inte vara matt och svimfärdig. Något jag knappt kommer ihåg hur det känns.

Och vet ni vad igen? Jag har lagat stek ikväll. Blev riktig söndagsmiddag här hemma denna tisdag. Porterstek, klyftpotatis, sås och kokta morötter. Har aldrig lagat stek förut men lyckades på första försöket. Känner mig mycket stolt.... och vuxen!

Nu blir det duschen och sedan Desperate Housewives och Hells kitchen.





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback