Blir en tidig kväll ikväll

2009-10-12 22:27:04 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja tidigt för mig i alla fall. Ska lägga mig så fort jag skrivit detta!

Är trött eftersom jag gick upp tidigt imorse. Någon som också var trött förut ikväll var Max som somnade med vällingflaskan i munnen, sov sig genom klädbytet till pyjamas och sedan sov sig genom läggningen i sängen.

Har tillbringat kvällen i soffan till teven. Marcus och jag har kvällsfikat varma mackor och te till hollywoodfruarna. Men det var ju samma material de visat tidigare så var inge vidare. Förresten så är Marcus grym på att härma hur Maria Montazami (eller vad hon nu heter) pratar. Klockrent!

Nej just det lägga mig var det jag skulle....

Sov gott =)




Kommentarer
Anna

Oj, det var verkligen en trött pojke :) Så sött när de inte kan hålla sig vakna trots att man bökar med kläder och allt :)

Myskväll framför tvn är aldrig fel!

2009-10-13  /  07:14:07  /  http://ambi.blogg.se/
Jenny

Haha, Hollywoodfruar är så fånigt roligt. Tyckte också det var så trist igår att det var gammalt material de visade. Jag skulle vilja höra den där imitationen av Maria, skulle nog vika mig dubbel av skratt.



Ha en bra dag.



Kram!

2009-10-13  /  09:20:41  /  http://www.barnlangtan.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback