Ändrade planer

2009-10-28 09:32:23 ,   Allmänt/Vardagsliv
Egentligen skulle jag och Max åka på en upplevelsegudstjänst för barn i Svenska kyrkan med F och Z nu på förmiddan men blev inte så för jag vet inte om Max håller på att bli sjuk. Han är glansig på ögonen, trött och har lite högre temp än normalt. Vill inte riskera att smitta ner andra me nåt och samtidigt är ju han mer mottaglig för smitta om han har nåt i kroppen. Så blir att stanna hemma. Tråkigt! Hade verkligen sett fram emot det och lånat bil av mamma och pappa (vår är på lagning).

Dessutom vaknade jag med ont i magen imorse. Grät innan Marcus gick till jobbet för visste inte hur jag skulle orka med dagen. Nu efter tre olika tabletter mår jag dock lite bättre. Hatar att äta så mycket tabletter varje dag.

Blir väl en lugn dag inne idag. Känns segt!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback