Tre olika maträtter

2009-11-01 19:27:21 ,   Mat och annat gott
Ikväll har vi ätit olika maträtter här hemma.

Max fick fiskbullar och potatis som han glatt åt. Jag har ätit kycklingssallad som jag gjort själv (bulgur, kyckling, sallad, morötter, bacon, räkor och fetaost) och Marcus har köpt pizza.

Han har hållt på i en timme med att fundera på vad han ska beställa för något. Efter denna timme kom han fram till La Busola. Världens enklaste pizza. Skinka och räkor. Tänk att det ska ta sådan tid att bestämma sig för en pizza. Ja ja.... han är ju man.... hi hi....




Kommentarer
Emma

Jag förstår precis Marcus dilemma gällande vilken pizza han ska beställa. Jag har funderat hela dagen på vilken pizza jag ska köpa tills ikväll, men jag har fortfarande inte bestämt mig, så jag ger upp tar en matlåda ur frysen istället. Haha!

2009-11-01  /  19:39:29  /  http://emmasrum.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback